سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

دو اتحادیه بزرگ دانشجویی (اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان) در محکومیت انتشار مطلب موهن در یک نشریه حامی شاهین نجفی بیانیه‌ای منتشر کردند.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت مسلمان ایران
این روزها قلوب مومنین داغدار اهانتی است که از سوی یک خواننده معلوم الحال نسبت به امام مظلوم شیعیان، حضرت امام هادی(ع) روا داشته است، و آنچه دردآور است این‌که برخی حامیان وی در دانشگاه و در پوشش انجمن اسلامی! دست به کار شده تا اقدام شنیع وی را لاپوشانی کنند.
افراطیون و شاگردان اسلاف دوم خرداد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران درصدد تبرئه شاهین نجفی از اقدام موهن خود برآمده‌اند تا جائی که نشریه منتسب به افراد انجمن اسلامی! دانشکده علوم اجتماعی در قالب دفاع از آزادی بیان و حقوق بشر به تطهیر این خواننده هتاک پرداخت. و براستی که این منش منافقان است که «إِذا قیلَ لَهُمْ لاتُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»(سوره بقره 11)
چند سالی است که جریانی هدف‌دار به منظور ایجاد تشویش و التهاب در فضای سیاسی جامعه دانشگاهی با تساهل و تسامح مسوولان در پوششی منافقانه در برخی دانشگاه‌ها جای خوش کرده‌اند اما بالاخره کوس رسوایی خود را آنچنان بر طبل کوبیده که امروز پرده نفاق آشکارا کنار رفت تا مشخص شود هر آنچه در طول این سال‌ها در قالب شعار "اصلاح گری" از سوی آنان سر داده می‌شد همان روش و سلوک منافقان است.
ما هرگز گمان نمی‌کردیم که روزی رسد که در دانشگاه‌های اسلامی کشورمان به ائمه هدی نیز اهانت شود و یا از اهانت کنندگان به ایشان حمایت شود.
هنوز یادمان نرفته است که حامیان این جریان در سال‌های موسوم به 2 خرداد چگونه در نشریات موهن خود ائمه هدی (علیهم السلام) را به سخره می‌گرفتند و وااسفا که جریان دیکتاتورمآب درون دانشگاه‌ها امروز روی سابقون خود را هم سفید کرده‌اند.
وقاحت و خیره‌سری آن هم در کشوری که منادی اسلام ناب است به حدی برسد که مقدسات دینی ما که بذل جان در راه حفظ آن واجب شمرده شده است به راحتی سبک شمرده شود؛ این ننگ را به کجا باید برد؟ و این فضاحت و رسوایی را چگونه باید شست؟
ما دانشجویان ضمن محکومیت این اقدام مشکوک اعلام می‌کنیم:
1) مسؤولان دانشگاه که ساده انگاری در خصوص عمکرد تشکل‌های دروغین را به اوج خود رسانده‌اند، رویکرد تساهل و تسامح خویش را کنار گذاشته و با عاملین این اقدام شنیع قاطعانه برخورد کنند.
2) اما از مسؤولان وزارت علوم نیز به عنوان ارگان بالادستی نظارت بر دانشگاه‌ها نیز می‌خواهیم در صورت هرگونه اهمال کاری مسؤولان دانشگاه، خود به وظیفه تاریخی و اسلامی خود عمل کنند که در غیر این صورت ما دانشجویان کوتاهی در این زمینه را برنتافته و خود پاسخی محکم به هتاکان خواهیم داد.
3) اما خطاب به برخی دستگاه‌های ذی ربط اعلام می‌کنیم:
در صورت کوتاهی در پی این جسارت، توهین‌های بزرگتری صورت گرفت که اگر با گستاخ برخورد نشود در گستاخی‌اش شقی‌تر خواهد شد و این خواست همه ملت مسلمان ایران، مراجع عظام تقلید و دانشجویان مسمان در سنگر دانشگاه‌ها است.

منبع:
ایسنا


کلیدواژه ها:
درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 464
کل بازدیدها: 2418660
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه