سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

 

حجت الاسلام غلامرضا زارع مهرجردی، رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد در گفتگو با خبرگزاری ایحا در خصوص پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال نیز دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در 22 دانشکده علوم قرآنی در 18 استان کشور از بین پذیرفته شدگان خواهر و برادر در مقطع کارشناسی پیوسته در کنکور سراسری دانشجو می پذیرد. 

 وی افزود: تمامی داوطلبین رشته های شاخه نظری ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و معارف اسلامی که در کنکور سراسری سال جاری شرکت نموده اند تا 10 مرداد ماه فرصت دارند تا در برگه انتخاب رشته خود با انتخاب کد رشته 20871 مربوط به رشته تفسیر قرآن مجید ویژه برادران و کد رشته 20872 مربوط به رشته علوم قرآن مجید ویژه خواهران و کد رشته 20873 مربوط به رشته معارف قرآن کریم (خواهران و برادران) نسبت به انتخاب این دانشکده جمعی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه – قم (محل تحصیل مشهد) اقدام نمایند.

 حجت الاسلام زارع مهرجردی با اشاره به اینکه تحصیل در این دانشکده رایگان بوده و دانشجویان از مزایای متعارف صندوق رفاه دانشجویان بر خوردار و پذیرفته شدگان غیر بومی از خوابگاه دانشجویی بهره مند می شوند، بیان کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی پس از گذراندان 139 واحد آموزشی که در 7 نیمسال تـحصیلی ارائه می شود، دانش آموخته می شوند. 

وی با بیان اینکه در هر سـال 10 درصد ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده های علوم قرآنی به دانشجویان ممتاز اختصاص می یابد، تصریح کرد: برگزاری دوره های آمادگی مقطع کارشناسی ارشد برای همه دانشجویان در سطح مطلوب و تدریس زبان های عربی و انگلیسی در سطح فهم متون تخصصی از دیگر امتیازات تحصیل در این دانشکده است.

 رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد گفت: با توجه به تبصره ذیل ماده واحده مصوبه 16اردیبهشت 75 مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی آن، فارغ التحصیلان این دانشکده در صورت حفظ کامل قرآن بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی راه می یابند.

 وی ظرفیت این دانشکده در سال جاری را قریب 80 نفر در رشته های مقطع کارشناسی پیوسته دانست و ابراز داشت: داوطلبین علاقمند به تحصیل در این دانشکده جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 38449600-051 تماس حاصل نمایند.


کلیدواژه ها: برنامه های دانشکده(33)،

[ یکشنبه 94/5/4 ] [ 10:46 صبح ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]
درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 2415333
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه