سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

5 دستور قرآن برای مقابله با صهیونیست ها (رضویون)خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مذاکره با صهیونیست‌ها جواب نداده و نخواهد داد و آنها تنها زبان زور را می‌فهمند،به پنج دستور قرآن برای مقابله با صهیونیست‌ها اشاره کرد.

وی توصیه امیرالمومنین (ع) مبنی بر حمایت از مظلوم به مقابله با ظالم را مصداق حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین دانست و خطاب به نمازگزاران گفت: کاری که شما امروز در راهپیمایی کردید در حقیقت عمل به وصیت مولایتان که در روز نوزدهم و بیست و یکم ماه رمضان برایش گربه کردید، بود. امروز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شما همان حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به 5 شیوه قرآن برای مقابله با صهیونیست‌ها اشاره کرد، افزود: ابتدا لازم است بگویم که ما حساب اقلیت یهود را که در کشور ما زندگی می‌کنند و پایبند به قوانین هستند و خودشان هم گفته‌اند که در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند را از صهیونیست‌ها جدا می‌دانیم.
وی افزود: از ویژگی‌های صهیونیست‌ها این است که آنها در تاریخشان آد‌م‌کشی و متدین‌کشی ثبت شده است. صهیونیست‌ها آنقدر جنایت کرده‌اند و آدم کشته‌اند که لکه ننگ عملکرد آنها از تاریخ پاک نخواهد شد.
خاتمی ادامه داد: خبرنگار معروف غربی در کتاب خود درباره جنایات صهیونیست‌ها نوشته است که صهیونیست‌ها آوارگان دو اردوگاه فلسطینی را به شدت شکنجه داده‌اند،آنها پوست آوارگان را زنده زنده می‌کندند، شکم‌های آنها را می‌دریدند، به زنان و دختران تجاوز می‌کردند و سینه‌های آن‌ها را می‌بریدند.
وی تصریح کرد: این خبرنگار نوشته است در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان عکا، دست و پای بیماران را بستند و آنها را به خیابان‌ها کشاندند.
خاتمی عدم پایبندی صهیونیست‌ها را به ارزش‌های انسانی از دیگر ویژگی‌های رژیم اسرائیل دانست و گفت: اقدامات صهیونیست‌ها طوری است که گویا ذات آنها با اقدامات ضد انسانی عجین شده است.
وی عدم پایبندی صهیونیست‌ها به معاهده‌های بین‌المللی را از دیگر ویژگی‌های آنها دانست و تصریح کرد: صهیونیست‌ها به هیچ معاهده‌ای پایبند نبوده و نیستند آنها حتی به برخی معاهده‌های استعماری از جمله معاهده اسلو، مادرید، کمپ‌ دیوید و شرم‌الشیخ نیز پایبند نبودند و آن‌ها را زیر پا گذاشتند.
خاتمی با تاکید بر اینکه کار صهیونیست‌ها تحریف واقعیت است، اظهار داشت: بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی با پول صهیونیست‌ها اداره می‌شود و به همین دلیل آنها هرطور که بخواهند سیاست‌های دنیا را می‌چرخانند.
کینه شدید به مسلمانان مورد دیگری بود که آیت‌الله خاتمی آن را از ویژگی‌های  صهیونیست‌ها دانست و با استناد به آیه 82 سوره مائده تاکید کرد: صهیونیست‌ها به مسلمانان شدیداً کینه دارند و ما نمونه آن را در جنایت آنها در غزه و لبنان دیدیم.
وی در ادامه به شیوه‌های قرآن برای مقابله با صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: قرآن می‌فرماید در مقابل جنایات صهیونیست‌ها افشاگری کنید؛ بنده از صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب می‌خواهم درباره افشاگری جنایات صهیونیست‌ها تلاش کنند و این موضوع را تنها به ایام روز قدس اختصاص ندهند.
امام جمعه موقت تهران از ساخت فیلم سینمایی "شکارچی شنبه" تشکر کرد و افزود: فیلم شکارچی شنبه به جنایات صهیونیست‌ها پرداخته است و انشاءالله تولید چنین فیلم‌هایی بیشتر شود.
خاتمی با استناد به آیه 118 سوره آل عمران، بدبین بودن به صهیونیست‌ها را از شیوه‌های قرآنی برای مقابله با صهیونیست‌ها دانست و اضافه کرد: قرآن با مخاطب قرار دادن یهودی‌ها، می‌فرماید نامحرمان و بیگانگان را محرم راز قرار ندهید.
وی با اشاره به همراهی برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی نه تنها از صهیونیست‌ها نفرت ندارند بلکه صهیونیست‌ها را ارباب خود می‌دانند.
امام جمعه موقت تهران افزود: ما خبر دقیق داریم که برخی سران کشورهای اسلامی در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان مشوق صهیونیست‌ها بودند؛ حالا ممکن است بگویند که لبنانی‌ها شیعه بودند اما ما خبر  دیگری هم داریم که برخی از سران این کشورها در حمله صهیونیست‌ها به غزه نیز آنها را تشویق کردند.
خاتمی با استناد به آیه 9 سوره حجرات، خاطرنشان کرد: قرآن می‌فرماید با صهیونیست‌ها با زور برخورد کنید و آنها را به راه حق بیاورید. در طول بیش از 60 سال اشغال فلسطین آنچه جواب داده انتفاضه بوده است و میز مذاکره مطلقاً جواب نداده، نمی‌دهد و نخواهد داد چراکه صهیونیست‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند.
وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام با موج بیداری اسلامی قدرتمند شده و ظرفیت زیادی کسب کرده است، تصریح کرد: در طول یک سال از گذشت بیداری اسلامی، مسلمانان 4 دیکتاتور قدرتمند را به زیر کشیدند و اگر جهان اسلام به وحدت برسد به یاری خداوند توان محو اسرائیل از صحنه روزگار برای مسلمانان فراهم خواهد شد.

منبع:
فارس نیوز


کلیدواژه ها: روز قدس(1)، فلسطین(3)،

درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 2416673
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه