• وبلاگ : رضويّون
  • يادداشت : مسابقات قرآني
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    موافقم به شدت. خدا خيرت بده.
    پاسخ

    سلامت باشي محسن جان. بزرگواري. درسمون را خدمت شما تحويل داديم
    سلام برادر
    ممنون از متن خوب و با دغدغه ي شما. بله بايد در کنار توجه به زيباخواني قرآن، توجه بيشتري هم به تدبر در قرآن -چنانکه رهبر انقلاب ميفرمايند- بشه.
    ان شاء الله ما سهمي در عمومي کردن انس با قرآن توي جامعه داشته باشيم تا همونطور که رهبر در ديدار اخيرشون که با قاريان داشتن، فرمودن، به استحکام دروني نظام، کمک کنيم.
    پاسخ

    سلام برادر. ممنون. فرمايش شما متين. انشالله
    سلام الحمدلله کساني هم هستند که دغدغه ما متسابقين رو به گوش مسئولين ميرسونند.واقعا قوي شدن در مسائل صوت و لحن و تجويد سودي در جهت سير تربيتي افراد جامعه ندارد بايد به جاي رقابت افراد آشنا به مباحث تجويد و صوت و لحن بايد مباحث مفاهيم و تدبر و تفسير در نظر گرفته شود.من دو ساله در مسابقات حفظ کل شرکت ميکنم از نظر حسن حفظ الحمدلله مشکل خاصي ندارم اما متاسفانه سر صوت و لحن هميشه نمره کم ميارم و قطعا رتبه اي نميارم.با اينکه حسن حفظ و مفاهيمم اونطور که با متسابقين ديگه مباحثه ميکنم شايد قوي تر باشه اما سر همين صوت و لحن هيچ گاه رتبه نميارم.و الان دو سه ساله همان نفرات اول و دوم حفظ کل در همان موقعين اول و دوم هستند......و اين خيلي سنگينه. الانم ديگه هيچ رغبتي براي مسابقات ندارم.و احساس ميکنم اين محافل تبديل به مسابقات انتخاب بهترين صدا شده.
    پاسخ

    سلام از حسن نظر شما ممنونم. فرمايش شما کاملا صحيح.دقيقا سيري که داره طي ميشه تفکر خلفاي اهل سنت و سبک و سياق خود اهل سنت است.بنده هميشه به دوستان ميگم امام خميني(ره) با مفاهيم قرآن انقلاب کردن و تحول ايجاد کردن در اسلام اما مگر نه اينکه کشور مصر از لحاظ قرائت رتبه اول در جهان را داشت و بسياري از قراء آن براي حسني مبارک شخصا تلاوت ميکردن و در جلسات خصوصي وي قاري او بودن و متاسفانه همين قراء الگوي بعضي جوانان ما هستند.تشکر