• وبلاگ : رضويّون
  • يادداشت : نقد يک مخاطب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيده 

    سلام جناب مدير اول اينکه فرمت وبلاگ را تغيير بديد مخصوصا رنگش که بي روح و کسل کننده است ثانيا من فکر مي کنم خيلي از بچه ها از فعال شدن وبلاگ خبر ندارند چون وقتي راه افتاد تا همين يک ماهه اخير مثل .. خواب بود الان تازه يکمي جون گرفته ثالثا هر هفته يک موضوع را روتين کنيم و هر کدام درموردش بحث کنيم ناخودآگاه بروز و نو نوار مي شود.
    پاسخ

    سلام. ايجاد وبلاگ تا اونجا که بنده خبر دارم به وسيله ي پيامک اطلاع رساني شده. پيشنهادتونم خوبه، ان شاءالله منتقل ميکنم به دوستان. خيلي ممنون.
    + هادي فرخنده نژاد 
    سلام آقاي مدير

    خداوکيلي بنده خدا راست گفته

    سعي کن اين مطلبت حداقل تا چند وقت تو صفحه اول وبلاگ بمونه
    پاسخ

    سلام آقاي رئيس. چشم.
    + سجادرحيمي 
    سلام. دقيقا همين رو ميخوام بگم اما از اين بيشتر جلوتر نميرم و اينکه کلا ادبيات ديني کشور ما بايد تغيير کنه و ....
    + مريم 
    سلام.ممنون از اينکه نظر بنده رو منعکس کرديد.
    جناب رحيمي,حق با شماست .شايد نشه مطالب نو رو که احتمالا يافته ها شخصي يک نفر هم محسوب ميشه در چنين فضايي در اختيار همه قرار داد.اما بنده فقط منظورم اين نوع از مطالب نبود.اتفاقا به نظر من مهمترين مشکل جامعه ي الان اينه که بعضي ها بديهي ترين مسائل ديني رو هم نميدونن.به نظرم ميشه همون مطالب رو به شکلي نو و زيبا بيان کرد.
    شما بگيد بين دو تا روحاني که يکي ميگه:قال رسول الله صلي الله عليه و آله ..... و تا اخرش همينجوري عربي مي خونه و بعدشم يه سري حرفاي کليشه اي و تکراري با مثلا بيان آقاي رنجبر که به شکلي نو (تمثيلي)و کوتاه و مفيد حرف ميزنه هيچ فرقي نيست؟
    من ميگم اگه شما دانش آموختگان عزيز قرآن بعد از چند سال درس و تحقيق و مطالعه حالا قصد خدمت به قرآن رو داريد بايد يه کم بيشتر مايه بذاريد.يه روش نو در بيان مطالب دين پيدا کنيد.نه روشي که هزاران ساله مرسومه و در ارتباط با جوونترهاي اين نسل ديگه واقعا جواب نميده!
    بازم ممنونم.موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. وظيفه بود. موفق باشيد.
    + سجاد رحيمي 
    با عرض سلام و تشکر از اين مخاطب عزيز
    نقد ايشون کاملا صحيح و به جاست. صميمانه از ايشون تشکر ميکنم.
    اما دو نکته را خدمتشون عرض ميکنم:
    1- جذابيت مطلب به چي بستگي داره؟اصلا چه نوع مطلبي جذابه؟ مخاطب زياد داشته باشه؟ اگر انتخاب پارسي بلاگ باشه به شما قول ميدم نيمي از مطالبي که انتخاب ميکنه نه جذابيت داره،نه محتوا داره ونه مطلب خاصي را ميرسونه. 90 درصدشم که به درد قشر علمي جامعه نميخوره. اما نقد شما را کاملا قبول دارم.(خودمم خيلياشا حوصله نميکنم بخونم.)(به نظرم مطلبي جذابه که اگر خوندي حداقل اون شب را خواب نداشته باشي.)
    2- فرموديد مطالب تو هزارتا کتاب ديگه هم پيدا ميشه.بله صحيح اما ميشه مطلب ديني و مذهبي گذاشت که تو هيچ کتابي پيدا نشه و به گوش هيچ احدي هم نخورده باشه اما وبلاگ و محيط مجازي جاي اين حرف و نقل ها نيست. ميشه در همين شرايط فعلي جامعه مطلب قرآني گذاشت که همان نگاهي که بعضا به قرآن و مذهبيون دارند نسبت به اين قشر تغيير کنه و ديگه قرآن و دين را در قشر خاصي نبينند همانطور که فعلا دين در جامعه ما مردمي نيست بلکه قشري گريه اما....پس شما مخاطب عزيز اجازش را بده چشم ما امر شما را اطاعت ميکنيم.