سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر و التماس دعا، جهت اطلاع عرض کنم جدیداً معاونت توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت ارشاد، داره فعالان قرآنی رو بیمه میکنه:

«عناصر جامعه قرآنی»شامل گروهی از اشخاص حقیقی می‌شود که مطابق شرایط مندرج، دارای سابقه فعالیت قرآنی در یکی از گروه‌های زیر باشند:

  • تبلیغ و ترویج قرآن
  • آموزش قرآن
  • پژوهش‌های قرآنی
  • فعالیت‌های هنری
  • کارمندان اداری مراکز قرآنی

.:: ادامه مطلب ::.


کلیدواژه ها:

حجت الاسلام غلامرضا زارع مهرجردی، رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار داشت: امسال نیز دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در 22 دانشکده علوم قرآنی در 18 استان کشور از بین پذیرفته شدگان خواهر و برادر در مقطع کارشناسی پیوسته در کنکور سراسری دانشجو می پذیرد.حجت الاسلام غلامرضا زارع مهرجردی- رییس دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

     وی افزود: تمامی داوطلبین رشته های شاخه نظری ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و معارف اسلامی که در کنکور سراسری سال جاری شرکت نموده اند تا 22 مرداد ماه فرصت دارند تا در برگه انتخاب رشته خود با انتخاب کد رشته 22276 مربوط به رشته تفسیر قرآن مجید ویژه برادران و کد رشته 22290 مربوط به رشته علوم قرآن مجید ویژه خواهران نسبت به انتخاب این دانشکده اقدام نمایند.

 حجت الاسلام زارع مهرجردی با اشاره به اینکه تحصیل در این دانشکده رایگان بوده و دانشجویان از مزایای متعارف صندوق رفاه دانشجویان بر خوردار و پذیرفته شدگان غیر بومی از خوابگاه دانشجویی بهره مند می شوند، بیان کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی پس از گذراندان 139 واحد آموزشی که در 7 نیمسال تـحصیلی ارائه می شود، دانش آموخته می شوند. 

وی با بیان اینکه در هر سـال 10 درصد ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده های علوم قرآنی به دانشجویان ممتاز اختصاص می یابد، تصریح کرد: برگزاری دوره های آمادگی مقطع کارشناسی ارشد برای همه دانشجویان در سطح مطلوب و تدریس زبان های عربی و انگلیسی در سطح فهم متون تخصصی از دیگر امتیازات تحصیل در این دانشکده است.

 رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد گفت: با توجه به تبصره ذیل ماده واحده مصوبه 16اردیبهشت 75 مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی آن، فارغ التحصیلان این دانشکده در صورت حفظ کامل قرآن بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی راه می یابند.

 وی ظرفیت این دانشکده در سال جاری را 50 نفر در رشته های مقطع کارشناسی پیوسته دانست و ابراز داشت: داوطلبین علاقمند به تحصیل در این دانشکده جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 8449600-0511 تماس حاصل نموده و یا به سایت www.quran.ac.ir  مراجعه نمایند.


کلیدواژه ها: برنامه های دانشکده(33)،

[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 2:37 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

دائما طاهر باش و به حال خویش ناظر باش و عیوب دیگران را ساتر باش.

خداشناس باش ، با همه باش و بی همه باش. (علامه حسن زاده آملی  حفظه الله )


کلیدواژه ها:
[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 3:26 عصر ] [ حسین دشتبان (85) ]

حضرت امام رحمه‌الله در پاسخ به علت تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط ولی فقیه می‌فرمایند: چون مشروعیت آن باید با نصب فقیه ولى امر باشد، اینجانب رأى ملت شریف را تنفیذ و ایشان را به سمت ریاست جمهورى اسلامى ایران منصوب نمودم‌. 1
برای توضیح عبارت فوق باید به نکات ذیل توجه کرد:

* یک. بشر در طول تاریخ چه از روی اضطرار و چه از باب ضرورت عقلی و چه از باب میل و طبع فطری خود به زندگی اجتماعی، عموماً زندگی جمعی را بر زندگی فردی ترجیح داده است. در زندگی اجتماعی تعارضات و اختلافات مردم یک امر طبیعی است. برای رفع این تعارضات و استقرار نظم و امنیت مطلوب در زندگی اجتماعی و ممانعت از هرج و مرج، هر جامعه‌ای نیازمند یک نهادی است که قانون‌گذاری نموده و این قانون را در جامعه اجرا نماید و با متخلفین از قانون و اخلال‌کنندگان در نظم عمومی جامعه برخورد کند. این نهاد همان حکومت است. بنابراین هر جامعه‌‌ای ضرورتاً نیازمند حکومت است.

* دو. حکومت برای عملی‌کردن قوانین نیازمند الزام و اجبار است. به همین جهت هم امروزه در همه جای دنیا ابزارهای الزام‌آور مثل سازوکارهای اداری، جریمه، زندان و ... برای اجرای قانون و برخورد با متخلفین وجود دارد. استفاده از ابزارهای الزام‌آور نیازمند اختیار حکومت در تصرف در جان و مال مردم است. وقتی فردی با اختیار خود مالیاتش را نپرداخت و دولت اختیار داشت که در این صورت اموال او را مسدود یا از آن برداشت کند، این فرد مجبور به پرداخت مالیات خواهد شد. بنابراین دولت نیازمند اختیار و اجازه‌ی تصرف در مال مردم است. همچنین اعمال مجازات‌هایی مثل زندان یا برخی قوانین جزایی نیازمند اجازه‌ی دولت در تصرف در جان مردم است. در همه‌ی حکومت‌های دنیا، همه‌ی عقلای عالم به طورکلی وجود چنین اختیاری برای دولت را پذیرفته‌اند و حکومت‌ها در چارچوب قانون چنین تصرفاتی را دارند.
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 5:26 صبح ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

مرداد 1358 پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی حضرت امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند پس از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی همه ساله خیل عظیمی از روزه‌داران در این روز در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند. این راهپیمایی علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، اندونزی، بحرین، لبنان و پاکستان وحتی برخی از کشورهای غیراسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلیس با حضور گروهی از مسلمانان و غیرمسلمانان برگزار می‌شود. روز قدس

امام خمینی(ره) در شرح جهانی بودن این روز گفته‌اند، روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند. روزی است که تمام ملت‌ها باید قیام کنند و جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند.

پایگاه اطلاع رسانی Khameneni.ir نیز گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی راجع به روز قدس را به شرح زیر منتشر کرد:

روز قدس نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل

چقدر سعی کرده‌اند در طول این سال‌ها که روز قدس را که نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل است، تضعیف کنند. روز قدس نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌دهنده‌ این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمی‌رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد. چقدر سعی کردند روز قدس را تضعیف کنند و امسال بیش از همیشه تلاش کردند؛ اما روز قدس در ایران اسلامی، در تهرانِ باعظمت به همه‌ی دنیا نشان داد که عقربه‌ی انقلاب و ملت ایران به کدام سمت و کدام جهت است؛ نشان داد که اراده‌ ملت ایران چیست؛ نشان داد که ترفندها و حقه‌ها و پول خرج‌کردن‌ها و خباثت‌های سیاسی آن‌ها بر روحیه‌ ملت ایران اثری ندارد. 1388/06/29
ادامه مطلب...

                       امیرالمومنین علیه السلام

 فاضل بزرگوار سید جعفر مزارعی روایت کرده : یکی از طلبه های حوزه باعظمت نجف از نظر معیشت در تنگنا و دشواری غیر قابل تحملّی بود . روزی از روی شکایت و فشار روحی کنار ضریح مطهّر حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام)عرضه می دارد : شما این لوسترهای قیمتی و قندیل های بی بدیل را به چه سبب در حرم خود گذارده اید ، در حالی که من برای اداره امور معیشتم در تنگنای شدیدی هستم ؟!

شب امیرالمؤمنین (علیه السلام) را در خواب می بیند که آن حضرت به او می فرماید : اگر می خواهی در نجف مجاور من باشی اینجا همین نان و ماست و فیجیل و فرش طلبگی است ، و اگر زندگی مادّی قابل توجّهی می خواهی باید به هندوستان در شهر حیدرآباد دکن به خانه فلان کس مراجعه کنی ، چون حلقه به در زدی و صاحب خانه در را باز کرد به او بگو :

به آسمان رود و کار آفتاب کند .

پس از این خواب ، دوباره به حرم مطهّر مشرف می شود و عرضه می دارد : زندگی من اینجا پریشان و نابسامان است شما مرا به هندوستان حواله می دهید !!

 

بار دیگر حضرت را خواب می بیند که می فرماید : سخن همان است که گفتم ، اگر در جوار ما با این اوضاع می توانی استقامت ورزی اقامت کن ، اگر نمی توانی باید به هندوستان به همان شهر بروی و خانه فلان راجه را سراغ بگیری و به او بگویی :

به آسمان رود و کار آفتاب کند

پس از بیدار شدن و شب را به صبح رساندن ، کتاب ها و لوازم مختصری که داشته به فروش می رساند و اهل خیر هم با او مساعدت می کنند تا خود را به هندوستان می رساند و در شهر حیدرآباد سراغ خانه آن راجه را می گیرد ، مردم از این که طلبه ای فقیر با چنان مردی ثروتمند و متمکن قصد ملاقات دارد ، تعجب می کنند .

وقتی به در خانه آن راجه می رسد در می زند ، چون در را باز می کنند می بیند شخصی از پله های عمارت به زیر آمد ، طلبه وقتی با او روبرو می شود می گوید :

به آسمان رود و کار آفتاب کند

فوراً راجه پیش خدمت هایش را صدا می زند و می گوید : این طلبه را به داخل عمارت راهنمایی کنید و پس از پذیرایی از او تا رفع خستگی اش وی را به حمام ببرید و او را با لباس های فاخر و گران قیمت بپوشانید .

مراسم به صورتی نیکو انجام می گیرد و طلبه در آن عمارت عالی تا فردا عصر پذیرایی می شود . فردا دید محترمین شهر از طبقات مختلف چون اعیان و تجار و علما وارد شدند و هر کدام در آن سالن پرزینت در جای مخصوص به خود قرار گرفتند ، از شخصی که کنار دستش بود ، پرسید : چه خبر است ؟ گفت : مجلس جشن عقد دختر صاحب خانه است . پیش خود گفت : وقتی به این خانواده وارد شدم که وسایل عیش برای آنان آماده است .

هنگامی که مجلس آراسته شد ، راجه به سالن درآمد ، همه به احترامش از جای برخاستند و او نیز پس از احترام به مهمانان در جای ویژه خود نشست .

آنگاه رو به اهل مجلس کرد و گفت : آقایان من نصف ثروت خود را که بالغ بر فلان مبلغ می شود از نقد و مِلک و منزل و باغات و اغنام و اثاثیه به این طلبه که تازه از نجف اشرف بر من وارد شده مصالحه کردم ، و همه می دانید که اولاد من منحصر به دو دختر است ، یکی از آنها را هم که از دیگری زیباتر است برای او عقد می بندم ، و شما ای عالمان دین ، هم اکنون صیغه عقد را جاری کنید . چون صیغه جاری شد طلبه که در دریایی از شگفتی و حیرت فرو رفته بود ، پرسید : شرح این داستان چیست ؟

راجه گفت : من چند سال قبل قصد کردم در مدح امیرالمؤمنین (علیه السلام) شعری بگویم ، یک مصراع گفتم و نتوانستم مصراع دیگر را بگویم ; به شعرای فارسی زبان هندوستان مراجعه کردم ، مصراع گفته شده آنها هم چندان مطلوب نبود ، به شعرای ایران مراجعه کردم ، مصراع آنان هم چندان چنگی به دل نمی زد ، پیش خود گفتم حتماً شعر من منظور نظر کیمیا اثر امیرالمؤمنین (علیه السلام)قرار نگرفته است ، لذا با خود نذر کردم اگر کسی پیدا شود و مصراع دوم این شعر را به صورتی مطلوب بگوید ، نصف دارایی ام را به او ببخشم و دختر زیباتر خود را به عقد او در آورم ، شما آمدید و مصراع دوم را گفتید ، دیدم از هر جهت این مصراع شما درست و کامل و تمام و با مصراع من هماهنگ است . طلبه گفت : مصراع اول چه بود ؟ راجه گفت : من گفته بودم :

به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند

طلبه گفت : مصراع دوم از من نیست ، بلکه لطف خود امیرالمؤمنین (علیه السلام) است . راجه سجده شکر کرد و خواند :

به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند* به آسمان رود و کار آفتاب کند


کلیدواژه ها:
[ پنج شنبه 92/5/10 ] [ 5:49 عصر ] [ سیده فاطمه موسوی (81) ]
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: تقدیر الهی بر این بود که شهادت حضرت امیر در شب‌های قدر اتفاق بیفتد تا گره‌ای که در عالم تکوین بین ایشان، قرآن و اهل‌بیت (ع) وجود داشت، در عالم تشریع هم مستحکم‌ شود.
آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در خصوص اینکه چرا مردم پس از مرگ عثمان با اصرار، امام علی (ع) را بر منصب خلافت نشاندند، ولی پس از 5 سال از حکومت ایشان، تاب عدالت علوی را نیاوردند، بیان داشت: مردم در دوران خلیفه سوم به این نکته رسیدند که فرمایش رسول‌ اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در مورد امامت امیرالمؤمنین علیه‌السلام درست بوده است چرا که منصب خلافت، منصبی مخصوص آل‌البیت (ع) است و حضرت امیر (ع) شایسته‌ترین فرد برای این منصب است.

*آشکار شدن حقیقت، مردم را به سوی خانه علی (ع) گسیل داد

وی با بیان اینکه مردم با توجه به جریان‌ها و تحریفاتی که در دوران قبل از حکومت حضرت امیر شاهد بودند، این حقیقت را برای آن‌ها آشکار شد، لذا رو به سوی خانه امام (ع) آوردند، افزود: این معنا در قرآن کریم مورد اشاره قرار گرفته است، در سوره نساء آنجایی که خداوند متعال می‌فرماید: «وَمَا أَرْسَلْنَا مِن رَّسُولٍ إِلاَّ لِیُطَاعَ بِإِذْنِ اللّهِ وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُواْ أَنفُسَهُمْ جَآؤُوکَ فَاسْتَغْفَرُواْ اللّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُواْ اللّهَ تَوَّابًا رَّحِیمًا»؛ «و ما هیچ پیامبرى را نفرستادیم، مگر آنکه به توفیق الهى از او اطاعت کنند و اگر آنان وقتى به خود ستم کرده بودند، پیش تو مى‏آمدند و از خدا آمرزش مى‏خواستند و پیامبر [نیز] براى آنان طلب آمرزش مى‏کرد، قطعاً خدا را توبه‏پذیر مهربان مى‏یافتند»، اشاره شده است که یک ظلم به نفس اجتماعی در جامعه اسلامی رخ خواهد داد که پس از این ظلم به نفس، مجدداً رجعت به خانه رسول خدا (ص) صورت خواهد گرفت.
ادامه مطلب...

در این مقاله، به معرفی کوتاهی درباره پایگاه‌هایی که با موضوع امام علی(علیه السلام) ایجاد و به‌روزرسانی شده‌اند، پرداخته شده و قسمت‌های مهم و پرمحتوای آن‌ها معرفی شوند. با توجه به حجم زیاد وبلاگ‌ها و پایگاه‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، سعی بر آن بوده تا پایگاه‌های غنی‌تر و به‌روزتر مورد بررسی قرار گیرند.


1. ابوتراب www.aboutorab.com
زبان: فارسی.
این پایگاه در سال 1385ش جهت شناساندن و نشر فضایل حضرت علی (ع) در فضای مجازی و اینترنت شروع به فعالیت کرد. پایگاه ابوتراب در زمینه موضوعات تخصصی مرتبط با امام علی (ع) شامل قسمت‌های گوناگون است، مانند: تالارهای گفتمان با مباحث اجتماعی و اعتقادی، گالری‌های صوت و تصویر شامل سخنرانی‌های مذهبی و مدایح، نوشته‌های کاربران، زندگی‌نامه حضرت امام علی(ع)، ابوتراب در قرآن شامل تفسیر آیات قرآنی درباره امام علی (ع)، فرازهایی از نهج البلاغه به همراه شرح مختصری از آن، شرح و تفسیر زیارت جامعه، فروشگاه سی‌دی، کتاب، مجلات و... مرتبط با امام علی (ع)، اخلاق در کلام امیر مؤمنان (ع)، به همراه  مباحث و امکانات بسیار دیگر.

2. آستان قدس علوی www.imamali-a.com
زبان: فارسی، عربی، انگلیسی.
این پایگاه، به شرح تاریخی و جغرافیایی قسمت‌های مختلف حرم علوی می‌پردازد.
در این پایگاه، تاریخچه گنبد طلا و ایوان‌های حرم، هدایا، کتابخانه حرم مطهر، مساجد درون صحن و اطراف حرم حضرت حضرت و نیز آرامگاه مشاهیر مدفون در حرم منتشر شده و همچنین بخش‌هایی همچون: پخش زنده از حرم مطهر، گالری تصاویر، قوانین حرم مطهر امام علی(ع)، زندگی‌نامه امیر مؤمنان (ع) و اخبار آستان قدس علوی وجود دارد.
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/7 ] [ 6:55 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

شبکه قرآنی «رضوان»، به عنوان نخستین شبکه اجتماعی- قرآنی کشور به نشانی اینترنتی rezvannet.ir راه‌اندازی شد.
شبکه قرآنی «رضوان»، نخستین شبکه اجتماعی- قرآنی کشور است که می‌کوشد اساتید قرآن کریم، گروه‌های تواشیح کشور و جویندگان علوم قرآنی را دور هم جمع کند.
این شبکه اجتماعی و قرآنی، توسط گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی رضوان قم راه‌اندازی شده است.
در این شبکه اجتماعی، هر کاربر یک قفسه‌ اختصاصی دارد که می‌تواند در آن یک پست با طول بیشتر از 10000 حرف ایجاد کند و به ارائه مطالب آموزشی، آثار، دیدگاه‌ها و مطالب جذاب فرهنگی- قرآنی بپردازد. همچنین در هر پست، امکان پیوست تصویر، ویدئو، لینک و فایل فراهم شده است. همچنین با افتتاح این شبکه، قرآنیان کشور می‌‌توانند در فضایی به غیر از شبکه‌های اجتماعی غربی و آمریکایی، به شناسایی یکدیگر پرداخته و به تبادل اطلاعات مبادرت ورزند.


کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی(1)،

[ دوشنبه 92/5/7 ] [ 6:46 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

سلام

طاعات و عبادات قبول؛ در این شب قدر و شب شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) من و دیگر دانش آموختگان رو از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید.

متن ذیل مصاحبه ایست که با حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی حسینی از اساتید گذشته و حال دانشکده است در روزنامه شهرآرا چاپ شده؛ گفتم بد نیست شما هم مجدد پای درس این استاد عزیز و بزرگوار بشینید.

در دوایر مختلف هستی،‌ هر شعاعی به دور محور و هر پدیده‌ای حول قطب وجودی که وابسته به اوست، می‌چرخد. امامان معصوم(علیه السلام) محور هستی، قطب عالم وجود، تکیه‌گاه آفرینش و واسطه فیض الهی به جهان هستی‌اند. در این میان، محبت و ولایت حضرت علی(علیه السلام)، مربی همه موجودات، هدایتگر آنان به سوی کمال و سبب دوام و قوام تمام پدیده‌ها از جماد تا انسان است. پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله وسلم) در این‌باره می‌فرمایند: محبت علی(علیه السلام) حسنه ای است که با وجود آن هیچ گناهی به انسان صدمه نمی‌رساند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی، استاد حوزه و دانشگاه در این‌باره می‌گوید: یاد حضرت علی
(علیه السلام) در این شب و روزهای ارزشمند، یکی از اموری است که انسان را به حقیقت شرافت و انسانیت می‌رساند. ساده‌زیستی، قناعت، پشتکار، رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام، از صفات برگزیده این اسوه الهی بود.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/7 ] [ 5:34 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]
<   1   2   3   >  
درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 2417239
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه