سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

پروردگار آسمان ها و زمین است (رضویون)

و دل‌هایشان را محکم ساختیم در آن موقع که قیام کردند و گفتند: «پروردگار ما، پروردگار آسمان‌ها و زمین است»...

«ربط» بر هر چیزی یعنی بستن آن، محکم بستنِ آن. و «ربط» بر قلب، کنایه از اطمینان دادن به قلب است، محکم‌کردنِ قلب. این را علامه1 گفته، توی المیزان‌ش.

  • قلبِ مادرِ موسی را او نگه داشته بود، وقتی پاره‌ی تنش را توی صندوق گذاشت و به نیل سپرد. محکم نگه داشته بود که از اضطراب پاره نشود، که رازش را افشا نکند. خودش گفته؛ لولا اَن رَبطنا عَلی قلبِها لنَکون مِن المؤمِنین. (قصص/10)
  • در وصف آن جوان‌های رویایی، آن یارانِ غار2، گفته؛ وَ رَبطنا عَلی قُلوبهم اذ قاموا فَقالوا رَبّنا رَبّ السّموات وَ الارض، گفته؛ آن وقتی که بلند شدند و گفتند ربّ ما ربّ آسمان‌ها و زمین است من بودم که قلب آن‌ها را محکم کردم، قلب‌شان را نگه داشتم. (کهف/14)
  • به اصحاب بدر گفته آن آبی که پیش از نبرد از آسمان برایتان فرو فرستادیم، نعمتی بود برای آن‌که دل‌هایتان را محکم نگه دارم تا قدم‌هایتان استوار بشود. وَ یُنزِّل عَلَیکُم مِنَ السَّماءِ ماء ... و لِیَرِبطَ عَلى‏ قُلُوبِکُم وَ یثَبِّت بِه الْأَقدامَ. (انفال/60)

راه، که درست باشد، قدم‌ها که راست باشد، کسی همیشه هست که به قلب آدم «ربط» بزند. دلِ آدم را محکم نگه دارد. خودش گفته که هست.
__________
1. علامه طباطبایی رحمت و رضوانِ خدا بر او
2. اصحاب کهف

برای خاطر آیه ها


کلیدواژه ها: تدبر در قرآن کریم(4)،

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید از بین داوطلبان کنکور سراسری دانشجو می پذیرد.

 

 لذا علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می بایست در تاریخ های 7/4/91 لغایت 18/4/91 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org در قسمت ثبت نام علاقه مندی رشته های شرایط خاص آزمون سراسری 1391 آمادگی خود را جهت تحصیل در این دانشگاه اعلام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.quran.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 8458397-0511 تماس حاصل نمایید.

 جدول رشته های تحصیلی و دانشکده های محل تحصیل این دانشگاه رو از اینجا دانلود کنید.

 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش در رابطه با نحوه پذیرش دانشجو برای رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و نحوه اعلام علاقمندی و انتخاب رشته‌های تحصیلی خاص در آزمون سراسری سال 1391 رو از اینجا دانلود کنید


کلیدواژه ها: برنامه های دانشکده(20)،

[ یکشنبه 91/4/11 ] [ 9:16 صبح ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

جوان الگوی قرآنی - دکتر محمد صادق علمی (رضویون)

از جمله ویژگی های جوان الگوی قرآنی اینه که فرصت ها رو از دست نمیده و از فرصت ها برای رشد خودش و انجام رسالت و وظیفش استفاده میکنه. این ویژگی رو میتونیم حداقل تو سه جا از سوره مبارکه «یوسف» ببینیم:
1- وقتی همزندانی های حضرت یوسف علیه السلام از ایشون تعبیر خواب هاشون رو میخوان، حضرت از فرصت استفاده میکنه و قبل از گفتن تعبیر خواب، براشون از خدا میگه:
وَ دَخَلَ مَعَهُ السِّجنَ فَتَیانِ  قالَ أَحَدُهُما إِنىّ‏ِ أَرانىِ أَعصِرُ خَمرًا وَ قالَ الآخَرُ إِنىّ‏ِ أَرَانىِ أَحمِلُ فَوقَ راسىِ خُبزًا تاکلُ‏ُ الطَّیر مِنهُ  نَبِّئنا بِتأوِیلِهِ  إِنّا نَرَاکَ مِنَ المُحسِنِینَ
قالَ لا یاتِیکُما طَعامٌ تُرزَقانِهِ إِلّا نَبّأتُکُما بِتأوِیلِهِ قَبلَ أَن یاتِیَکُما  ذلِکُما مِمّا عَلَّمَنىِ رَبىّ‏ِ  إِنىّ‏ِ تَرَکتُ مِلَّةَ قَومٍ لّا یُؤمِنُونَ بِاللَّهِ وَ هُم بِالاَخِرَةِ هُم کَافِرُونَ
وَ اتَّبَعتُ مِلَّةَ ءاباءِى إِبراهِیمَ وَ إِسحاقَ وَ یَعقُوبَ  ما کانَ لَنا أَن نُّشرِکَ بِاللَّهِ مِن شىَ‏ءٍ  ذلِکَ مِن فَضلِ اللَّهِ عَلَینا وَ عَلىَ النّاسِ وَ لَکِنَّ أَکثرََ النّاسِ لا یَشکُرُونَ
یا صاحِبَى السِّجنِ ءَأَربابٌ مُّتَفَرِّقُونَ خَیرٌ أَمِ اللَّهُ الواحِدُ القَهّارُ
ما تَعبُدُونَ مِن دُونِهِ إِلّا أَسماءً سَمَّیتُمُوها أَنتُم وَ ءاباؤُکُم مّا أَنزَلَ اللَّهُ بهِا مِن سُلطَانٍ  إِنِ الحُکمُ إِلّا لِلَّهِ  أَمَرَ أَلّا تَعبُدُوا إِلّا إِیّاهُ  ذلِکَ الدِّینُ القَیِّمُ وَ لکِنَّ أَکثرََ النّاسِ لا یَعلَمُونَ

(آیات 36 تا 40)
2- وقتی فرستاده ی پادشاه به سراغ ایشون آمد تا ازش بخواد خواب پادشاه رو تعبیر کنه، حضرت به جای این که اول از پادشاه بخواد اونو از زندان آزاد کنه، مصلحت جامعه رو به آزادی خودش ترجیح داد و هر چه زودتر پادشاه رو از قحطی پیش رو مطلع کرد:
یُوسُفُ أَیّها الصِّدِّیقُ أَفتِنا فىِ سَبعِ بَقَراتٍ سِمانٍ یاکُلُهُنَّ سَبعٌ عِجافٌ وَ سَبعِ سُنبُلاتٍ خُضرٍ وَ أُخَرَ یابِساتٍ لَّعَلىّ‏ِ أَرجِعُ إِلىَ النّاسِ لَعَلَّهُم یَعلَمُونَ
قالَ تَزرَعُونَ سَبعَ سِنِینَ دَأَبًا فَما حَصَدتمُ‏ فَذَرُوهُ فىِ سُنبُلِهِ إِلّا قَلِیلًا مِّمّا تأکلُُونَ
ثُمَّ یأتىِ مِن بَعدِ ذلِکَ سَبعٌ شِدادٌ یاکلُنَ ما قَدَّمتُم لهَُنَّ إِلّا قَلِیلًا مِّمّا تحُصِنُونَ
ثمُ‏َّ یاتىِ مِن بَعدِ ذلِکَ عامٌ فِیهِ یُغاثُ النّاسُ وَ فِیهِ یَعصِرُونَ

(آیات 46 تا 49)
3- وقتی حضرت یوسف علیه السلام با تمجید پادشاه مواجه میشه، به جای تعارفات و شکسته نفسی های بی مورد، از پادشاه میخواد که به حضرت، مسؤولیت کشاورزی مصر رو واگذار کنه، تا مردم رو از قحطی نجات بده:
وَ قالَ المَلِکُ ائتُونىِ بِهِ أَستَخلِصهُ لِنَفسىِ  فَلَمّا کلََّمَهُ قالَ إِنَّکَ الیَومَ لَدَینا مَکِینٌ أَمِینٌ
قالَ اجعَلنىِ عَلىَ‏ خَزائنِ الأَرضِ  إِنىّ‏ِ حَفِیظٌ عَلِیمٌ

(آیات 54 و 55)
* نکته ی دیگه ای که از این دو آیه میشه برداشت کرد اینه که: «تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد»؛ وقتی پادشاه با یوسف گفتگو میکنه، متوجه میشه که ایشون جوون بالیاقتی هستن (
فَلَمّا کلََّمَهُ قالَ إِنَّکَ الیَومَ لَدَینا مَکِینٌ أَمِینٌ). اینجاست که اهمیت خوب حرف زدن در کنار «حرفِ خوب» زدن مشخص میشه.

مطلب بالا رو تو یکی از جلسات قرآن جمعه شب های دکتر علمی عزیز ضبط کرده بودم و حالا به یه کم تصرف براتون متنش رو گذاشتم. امیدوارم استفاده کرده باشید. فایل صوتیش رو با حجم 904 کیلوبایت میتونید از اینجا دانلود کنید.

ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان بر همگی مبارک.


سالروز ولادت با سعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا

حضرت علی اکبر(علیه السلام) خجسته باد

 

ای که باروی چو ماهت، دلربای عالمینی

بانگاهی عاشقانه، قبله جان حسینی

یوسف آل عبائی، قبله دلهای مایی

ای علی دوم عشق، حیدر کرببلائی

 

روز جوان به تمام جوانان ایران زمین مبار ک باشه

 


کلیدواژه ها:

شب جمعه و انتظاری بس الیم و این مطلب به عشق آقا امام زمان تقدیم به تمامی عاشقان حضرتش

 

صدای در را شنیدم.سریع در را باز کردم.دوستم بود.مثل اینکه

دل او هم مثل دل من هوایی شده بود.شب جمعه بود و

هوس جمکران کرده بودیم.خوشحال بودم که یک همراه دارم.

سریع آماده شدم و با دوستم راهی جمکران شدم.نزدیک

جمکران که شدیم دلم لرزید.دیدم اشک روی گونه های

دوستم نشسته است.بغض من هم شکست.با صدای بلند

گریه کردم.وارد جمکران شدیم.صدای گریه ام بلندتر شد.

دیدم یکی دستم را تکان می دهد.برگشتم،یک کودک 4 ساله

 بود گفت:عمو عمو مامانت رو گم کردی؟عیب نداره گریه نکن.

مامانم میگه هر چی بخوای این آقا که خونش اینجاست میده.

الان بهش میگم مامانت رو پیدا کنه.دیدم دستان کوچکش را

 بالاگرفت و گفت:آهای آقا مهربونه مامان این عمو رو براش

 پیدا کن .ببین چه جوری داره گریه میکنه.بعددیدم پسرک دوید

و دست مادرش را چسبید.بلندتر گریه کردم.گوشه ای نشستم

 وشروع به درد و دل با آقا کردم.کم کم آرام شدم.چند دقیقه بعد

 کودک بالای سرم ایستاده بود.وقتی دید دیگر گریه نمیکنم.

گفت:عمو میدونستم مامانت رو پیدا میکنی...

با صدای در از خواب بیدار شدم.هر چه دیده بودم خواب بود.

من کجا وجمکران کجا .فرسنگها فاصله دارم.در را باز کردم.

پسرک کوچکی بود.

گفت:عمو عمو مامانت رو پیدا کردی.مات و مبهوت ماندم.........

به نقل از وبلاگ حرف های خودمونی با اندکی تلخیص

 

 


کلیدواژه ها:

عزت در قرآن کریم (رضویون)

در منطق قرآن، عزت واقعى و کامل متعلق به خداوند و متعلق به هر کسى است که در جبهه‌ى خدائى قرار میگیرد. در مصاف بین حق و باطل، بین جبهه‌ى خدا و جبهه‌ى شیطان، عزت متعلق به کسانى است که در جبهه‌ى خدائى قرار میگیرند. این، منطق قرآن است. در سوره‌ى فاطر میفرماید: «من کان یرید العزّة فللّه العزّة جمیعا».(1) در سوره‌ى منافقون میفرماید: «و للّه العزّة و لرسوله و للمؤمنین و لیکنّ المنافقین لایعلمون»؛(2) عزت متعلق به خداست، عزت متعلق به پیامبر و به مؤمنین است؛ اگرچه منافقان و کافردلان این را درک نمیکنند؛ نمیفهمند که عزت کجاست، مرکز عزت واقعى کجاست. در سوره‌ى نساء، درباره‌ى کسانى که خود را متصل به مراکز قدرتهاى شیطانى میکنند، براى اینکه حیثیتى به دست بیاورند، قدرتى به دست بیاورند، میفرماید: «أ یبتغون عندهم العزّة فانّ العزّة للّه جمیعا»؛(3) آیا دنبال عزتند این کسانى که به رقباى خدا، به دشمنان خدا، به قدرتهاى مادى پناه میبرند؟ عزت در نزد خداست. در سوره‌ى مبارکه‌ى شعراء، گزارشى از مجموعه‌ى چالشهاى پیامبران بزرگ را مطرح میفرماید - درباره‌ى حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت هود، حضرت صالح، حضرت شعیب، حضرت موسى - مفصل درباره‌ى چالشهاى این پیامبران بزرگ بحث میکند و گزارش الهى و وحى را به گوش مردم میرساند. در هر مقطعى که میخواهد غلبه‌ى جبهه‌ى نبوت را بر جبهه‌ى کفر بیان بفرماید، میفرماید: «انّ فى ذلک لایة و ما کان اکثرهم مؤمنین. و انّ ربّک لهو العزیز الرّحیم»؛(4) یعنى با اینکه طرف مقابل اکثریت داشتند، قدرت دست آنها بود، پول دست آنها بود، سلاح دست آنها بود، اما جبهه‌ى توحید بر آنها پیروز شد؛ در این یک آیتى است از آیات الهى، و خداى تو عزیز و رحیم است. بعد از آنکه قرآن این گزارش را در طول سوره‌ى مبارکه‌ى شعراء هى تکرار میکند، تکرار میکند، در آخر سوره خطاب به پیغمبر میفرماید: «و توکّل على العزیز الرّحیم»؛ به این خداى عزیز و رحیم که تضمین کننده‌ى غلبه‌ى حق بر باطل است، توکل و تکیه کن. «الّذى یراک حین تقوم. و تقلّبک فى السّاجدین»؛ او ناظر به حال توست؛ در حال قیام، در حال سجده، در حال عبادت، در حال حرکت، در حال تلاش؛ او حاضر و ناظر است، تو را مى‌بیند؛ «انّه هو السّمیع العلیم». پس در منطق قرآن، عزت را باید از خداوند طلب کرد.

__________
1) فاطر: 10
2) منافقون: 8
3) نساء: 139
4) شعراء: 121 و 122

امام خامنه ای (مدّ ظلّه) - 14 خرداد 91


قرآن و کامپیوتر
مقاله قرآن و کامپیوتر نوشته « دکتر رشاد خلیفه» دانشمند مسلمان مصری دارای درجه پی اچ دی در رشته مهندسی سیستمها و استاد دانشگاه آریزونای آمریکاست که مدتی معاون سازمان توسعه صنعتی ملل متحد بوده است . وی با کمک عده ای از مسلمین متخصص و صرف وقت بسیار تحقیقات گسترده ای را در نظم ریاضی کاربرد حروف و کلمات در قرآن شروع نموده و با الهام از آیات 11 تا 31 سوره مدثر که عدد 19 را کلید رمز اعجاز آمیز قرآن و آسمانی بودن آن معرفی میکنند به کمک عدد 19 توانست رمز نظم ریاضی حیرت انگیز و اعجاز آمیز حاکم بر حروف قرآنی را کشف نماید. دکتر رشاد خلیفه ، نخستین بار ترجمه قرآن مجید از عربی به انگلیسی را در 12 جلد نگاشت . این ترجمه ها توسط مؤسسه « روح حق» واقع در شهرستان توسان ایالت آریزونای آمریکا بچاپ رسید. مقاله قرآن و کامپیوتر در پایان جلد اول کتاب ترجمه قرآن درج شده است.
اینک متن مقاله :
در چهارده قرن اخیر نوشته های بیشمار ادبی شامل کتاب ، مقاله . گزارشات پژوهشی درباره کیفیت معجزه آسای قرآن برشته تحریر در آمده است . دراین نوشته ها فصاحت بیان ، فضیلت ادبی، معجزات علمی، سبک و حتی جاذبه آهنگ تلاوت قرآن تشریح شده است.

با وجود این، تحقیق در اعجاز قرآن بعلت احساسات بشری، بیطرفانه صورت نگرفته و بسته به عقیده نویسنده برعلیه آن قلم فرسایی شده است . چون مطالعات وپژوهش های قبلی به بوسیله بشر انجام شده خواهی نخواهی تمایلات ونظرات ضد ونقیض نویسندگان در آنها به چشم میخورد ، این نوشته ها نتوانسته اند افراد غیرمسلمان را قانع کنند که قرآن کتاب آسمانی است و دلایل نویسندگان درایشان مؤثر نبوده است. معجزه ای که در این رساله پژوهشی ارائه می شود برمبنای اصولی بی چون و چرا و خالی از شک و شبیه و غیرقابل تغییر استوار است بدین ترتیب که فن کامپیوتر با کشف سیستم اعدادی اعجاز آمیز قرآن مدلل می دارد که قرآن مجید بدون شک ساخته فکر بشر نمی تواند باشد. خواست خدای توانا بوده است که این نظم پیچ در پیچ عددی قرآن مخفی نماند تا تایپ شود که سرچشمه غیبی قرآن از جانب خداوند متعال است و نیز در عرض گذشت قرون بوسیله ذات او محافظت میشده و از گزند تغییر ، افزایش یا کاهش در امان مانده است.                              ادامه مطلب...

کلیدواژه ها:
[ سه شنبه 91/4/6 ] [ 12:53 صبح ] [ سید رسول سید حسینی (81) ]
قابل توجه علاقه مندان به تحقیق
دوستان می تونند برای یافتن منابع الکترونیکی به سه زبان فارسی عربی و انگلیسی به پایگاه های زیر مراجعه کنند. 
 مقالات فارسی

پایگاه مجلات تخصصی نور  

noormagse

بخش مقالات دانشنامه موضوعی قرآن 

farhang

کتابخانه های فارسی

کتابخانه دیجیتال پروان
مؤسسهء تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع(

parvan

          کتابخانه دیجیتال نور

          موسسه خدمات کامپیوتری نور

noorlib
کتاب های عربی

ketablink

دانلود رایگان کتاب به شکل PDF

ketab link

Waqfeya

 

waqfeya

shamela

shamela

نشریات لاتین

Open J-Gate
Open Access Journals

gate

 DOAJ
Directory Of Open Access Journals

doja

E_LIS
E-prints in Library and Information Science

lis

Academic Journals
Open Access Journals and Conferences

Academic Journals

کتابخانه های لاتین

Free_eBooks
دانلود رایگان 5 کتاب در ماه از طریق عضویت استاندارد

Free_eBooks

gigapedia

gigapedia

ان شاء الله شاهد موفقیت های روز افزون شما در مقاطع علمی مختلف باشم. یا علی

کلیدواژه ها:
[ دوشنبه 91/4/5 ] [ 1:8 عصر ] [ محمود نجفی جوان (81) ]
هفت سین شهدای گردان کمیل و حنظله
نوروز 1391
 

از گردان حنظله می دانی ؟؟؟ اگر آری چقدر؟ در داخل یکی از کانال ها محاصره شدند وبا تشنگی مفرط ، با آتش مستقیم دشمن به شهادت رسیدند .

در آن موقعیت عراقی ها با بلند گو از بچه ها می خواستند که تسلیم شوند ، ولی در جواب با آخرین رمق صدای الله اکبر می شنیدند .

ساعتهای آخر مقاومت بچه ها در کانال ، بیسیم چی گردان حنظله حاج همت را خواست . حاجی آمد پای بیسیم و گوشی را بدست گرفت . صدای ضعیف و پر از خش خش را از آن سوی خط شنیدیم که می گوید: فلانی رفت ، فلانی هم رفت .

باطری بیسیم دارد تمام می شود .عراقی ها عن غریب مارا خلاص می کنند .من هم خداحافظی می کنم .حاج همت که قادر به شکستن محاصره ی تیپ های تازه نفس دشمن نبود ، همان طور که به پهنای صورت اشک می ریخت ،گفت :بیسیم را قطع نکن...حرف بزن. هرچه دوست داری بگو اما تماس خودت را قطع نکن . صدای بیسیم چی را شنیدم که می گفت :

سلام مارا به امام مان برسانید .از قول ما به امام بگویید همانطور که فرموده بود ، حسین وار مقاومت کردیم وتا نفر آخر جنگیدیم .


کلیدواژه ها:

با سلام قابل توجه بچه هایی که علاقه مند مکالمه عربی هستند

 

یک نرم افزار خوب  برای یادگیری کلمات و جملات اولیه و ساده زیان عربی همراه با تلفظ صوتی!
این برنامه شامل قسمت های آموزشی : رنگ ها، اعضای بدن ، ساعت ها ، عبارات، غذاها، کشورها، بازی و سرگرمی می باشد.
این نرم افزار همانند یک استاد زبان، پس از هر درس از شما امتحان می گیرد و بلافاصله پس از اتمام امتحان، نمره شما را به عدد نمایش میدهد. و هنگامی که امتیاز شما به 1800 برسد، یعنی شما یک قدم به جلو رفته اید.
 شاید بتوان قسمت تمرین لغات این نرم افزار را بهترین بخش آن دانست، زیرا ابتدا لغات و عبارات مورد نظر توسط افراد واقعی ، خوانده می شود و سپس نوبت شما می رسد تا با استفاده از میکروفون عبارات و لغات را خوانده و بابت لهجه خود امتیاز بگیرید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 تصاویر از محیط برنامه

برای بزرگ شدن عکس روی آن کلیک کنید


فایل نرم افزار به صورت iso (ایمیج) می باشد که با نرم افزارهایی چون کلون درایو و الکول باز می شود. حجم فایل ایمیج 615 مگابایت بود که فشرده شده و به 8 قسمت تقسیم بندی شده است. همه فایلها را دانلود کرده و در کنار هم قرار دهید، سپس آنها را با برنامه وینرار به هم وصل کرده و با یک درایو مجازی اجرا کنید.

 

لینک های مستقیم دانلود ( از سرور سایت راسخون)

EuroTalk Learn Arabic Talk Now Arabic


دانلود قسمت اول زبان عربی * EuroTalk Learn Arabic Talk Now Arabic part1 * 


- پس از دانلود تمام قسمت های این مجموعه همه را در یک پوشه قرار دهده با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را از اینجا دانلود کنید ) بخش اول را از حالت فشرده شده خارج نموده و از فایل استفاده کنید .

پسورد فایلها:   www.rasekhoon.net

 

 


کلیدواژه ها:
[ یکشنبه 91/4/4 ] [ 4:2 عصر ] [ محمود نجفی جوان (81) ]
<   1   2   3   >  
درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 146
کل بازدیدها: 2417052
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه