سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

بنیاد علمی نخبگان

شاید بعضی از دوستان با این بنیاد آشنا باشن. جهت عضویت این بنیاد شرایطی وجود دارد برای مثال یا از میان کسانیکه رتبه های برتر کنکور باشن یا در مسابقات کشوری و بین المللی مقام کسب کرده باشن مانند جشنواره خوارزمی و یا حتی در رشته های قرانی اقاف و..... مقام اورده باشن. جهت اطلاعات بیشتر در باره نحوه عضویت به سایت آنwww.bmn.ir   مراجعه نمایید.

این بنیاد که با ریاست رئیس جمهور می باشد دارای قوانین و تسهیلاتی برای اعضای خود می باشد از جمله کمک هزینه تحصیلی، وام مسکن، اعزام عمره مفرده و از همه مهمتر برای برادرانی که به سربازی نرفته اند می توانند در بنیاد امریه گرفته و مشغول تحقیق گردند. همچنین آن دسته از برادرانی که مقطع ارشد به بالا هستند می توانند بجای خدمت سربازی روی پروژه ی تحقیقاتی مورد تایید بنیاد کار نمایند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، موضوعات باید مورد تایید ناجا نیز باشد، البته برای بخش علوم انسانی نیز ظاهرا موضوعاتی مد نظر دارند.

موارد مذکور از سایت خود بنیاد محضر انورتون ارائه گردید، دوستان عزیز می توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد مراجعه نمایند.   www.bmn.ir

دوستان عزیزم چه در این بنیاد عضو شویم و چه نشویم، سعی کنیم حداکثر توان خود را بکار بندیم تا اطلاعاتمان را در رشته خود بالا ببریم و به ارائه مقاله و کارهای پژوهشی اقدام نماییم تا بتوانیم ان شاالله خدمتی به قرآن و امام زمان نموده و روز قیامت شرمنده آنها نشویم.

 

به امید موفقیت های روز افزون _ باتشکر

التماس دعا


[ پنج شنبه 91/11/19 ] [ 7:13 عصر ] [ احمد محمدیان صبحی (86) ]

امام صادق(ع) فرمودند:« خداوند فراموشی را بر دروغ پردازان مسلط می سازد که انسان علاوه بر اینکه لازم است خود از دروغ گفتن بپرهیزد بایستی از همنشینی و دوستی با افراد دروغگو خودداری کند». قَالَ الصَّادِقُ(ع):إِنَّ مِمَّا أَعَانَ اللَّهُ بِهِ عَلَى الْکذَّابِینَ النِّسْیانَ (23)

همه می‌دانند که دروغ گفتن می‌تواند شما را دچار مشکل کند. اکثر ما از کودکی این را یاد گرفته‌ایم. وقتی مادر و پدرمان می‌فهمیدند که این ما بودیم که آن تکه کیک شکلاتی را خوردیم، آن وقت بود که توی دردسر می‌افتادیم. اما اگر بقیه دروغ را متوجه نشوند و بتوانیم کارمان را پیش ببریم چطور؟ اگر این اتفاق بیفتد، احتمال دارد که دو باره و دو باره دروغ بگویید و اگر باز هم کارتان را پیش ببرد، دروغ گفتن به ابزاری مفید در زندگی‌تان تبدیل می‌شود. مسئله این است که دیر یا زود این رفتار ضداجتماعی تاثیرات خود را خواهد گذاشت. این دروغ‌ها کم‌کم بر روابط شما اثر می‌گذارد و مطمئناً تاثیراتی نیز بر سلامتیتان خواهد داشت.

ارتباط مغز و بدن

سیستم عصبی بدن به سیستم ایمنی ما متصل است، به همین دلیل منطقی است که مغز و احساسات ما می‌توانند پیام‌هایی بفرستند که بر سلامت ما تاثیر بگذارد. اگر بخواهیم ساده بگویید، بدن شما برحسب طریقه فکر کردن‌تان واکنش می‌دهد. وقتی افکاری مثبت داشته باشیم بدن‌مان اندورفین ترشح می‌کند؛ هورمون‌هایی که باعث می‌شوند حس خوبی پیدا کنیم. این مواد شیمیایی باعث تقویت و سالم بودن سیستم ایمنی بدن ما نیز می‌شوند. برعکس وقتی نگران و مضطرب هستیم و استرس داریم، بدنمان هورمون‌هایی مثل کورتیزول و نورپینفرین ترشح می‌کند.

کورتیزول قند خون را بالا می‌برد و سیستم ایمنی بدن را سرکوب می‌کند. نورپینفرین نیز باعث بالا بردن فشارخون و تند شدن ضربان قلب می‌شود.

پزشکان و محققین بر این عقیده هستند که کسی که دروغ می‌گوید، بالاخره با اضطراب، افسردگی، بیماری و حتی بیماری‌های روانی روبه‌رو خواهد شد.

چرا دروغ می‌گوییم؟

روانشناسان به ما می‌گویند که به این دلیل دروغ می‌گوییم که از عواقب گفتن حقیقت بیم داریم. احساس گناه بار سنگینی بر دوش افراد می‌گذارد به همین دلیل مردم دروغ می‌گویند که احمق یا ناتوان دیده نشوند یا کسی از دستشان عصبانی نشود.

دروغ گفتن آدم‌ها دلایل دیگری هم می‌تواند داشته باشد. افراد از مجازات می‌ترسند. ممکن است اعتبار و آبرویشان را از دست بدهند یا به آنچه که می‌‌خواهند نرسند و خیلی‌ها هم برای کنترل دیگران دروغ می‌گویند.

دروغگوها تصور می‌کنند که از خودشان محافظت می‌کنند اما این محافظت کردن خطرات و مشکلاتی را هم برای سلامتی آنها به دنبال خواهد داشت.

اول از همه اینکه، دروغ گفتن نیاز تلاش بیشتری نسبت به راست گفتن دارد. برای این که دروغ‌تان را باور کنند، باید با آن دروغ زندگی کنید، که به این معنی است که اول خودتان آن دروغ را باور کنید. فریب دادن خودتان کاری استرس‌زا است چون به خاطر آوردن حقیقت چیزی خیلی راحت‌تر از به خاطر آوردن جزئیات یک دروغ است. اگر در مورد موقعیتی که به آن دروغ منتهی شده از شما سوال شود، باید حرف‌هایتان یکدست باشد حتی اگر فرد مقابل شما را به چالش بکشد و بخواهد به شما اثبات کند که دروغ می‌گویید. ذهنی تیز بین و دقیق می‌خواهد که بتواند از هر دروغی طوری پشتیبانی کند که لو نرود. حتی قانع‌کننده‌ترین دروغگوها هم مدام نگران این هستند که دروغشان فاش نشود. همین اضطراب‌هاست که باعث می‌شود دچار زخم معده و سردرد شوید، نتوانید خوب بخوابید و پارانویا بگیرید.

دروغ گفتن نه تنها رفتاری ضداجتماعی است، دروغگوها معمولاً خودشان هم ضداجتماع می‌شوند. اگر دور و بر کسانی که به آنها دروغ گفته‌اند باشند، از آن آدم‌ها کم‌کم متنفر می‌شوند. حتی ممکن است آنها را مقصر مشکلات خودشان بدانند. جای تعجب نیست که دروع روابط کاری، ازدواج و دوستی‌های شما را خراب کند. اگر دروغی از شما فاش شود، اعتبار و آبروی شما به زیر صفر خواهد رفت. به خاطر همین از دست دادن اعتبار و دوستان است که افراد دروغگو دچار افسردگی می‌شوند.


نگران انتخاب حقیقت نباشید

اگر وسوسه شدید که دروغ بگویید، کمی ریلکس کنید. به خاطر داشته باشید که عواقب گفتن حقیقت بر جسم و ذهن شما خیلی ساده‌تر از عواقب گفتن دروغ است. انتخاب گفتن حقیقت فواید زیادی در بر دارد که یکی از آنها حفظ سلامتی جسمی و عقلی شماست.

با یک عذرخواهی ساده (اگر کار اشتباهی انجام داده باشید) و اقدام به جبران اشتباه، خیلی زود همه چیز رفع خواهد شد و دیگر لازم نیست مدام نگران فاش شدن دروغتان باشید.

خیلی ساده با گفتن حقیقت ماجرا و به گردن گرفتن مسئولیت کارهایتان، احترام دیگران را به دست می‌آورید و حتی ممکن است دیگران حمایت‌تان هم بکنند.

همچنین اعتبار راستگو بودن را به دست می‌آورید. البته درست است که ممکن است دیگران بفهمند که اشتباه کرده‌اید اما صداقت همیشه بهترین سیاست است و حداقل آن این است که از استرس فاش شدن دروغتان زخم‌معده نمی‌گیرید.

در این صورت دیگران هم با شما صادق‌تر خواهند بود و این مزایای زیادی دارد. دیگر نگران این نخواهید بود که ممکن است دیگران به شما دروغ گفته باشند.

اگر فرد صادق و راستگویی باشید، بر دیگران اثرگذارتر خواهید بود. مردم به شما اعتماد می‌کنند. شاید برعکس به نظر برسد اما افراد راستگو معمولاً بیشتر از افراد دروغگو به چیزهایی که در زندگی می‌خواهند دست می‌یابند و اگر به آنچه که می‌خواهید برسید، استرس کمتری در زندگی خواهید داشت.

اگر راستگو باشید، خوب بهتر و راحت‌تری هم خواهید داشت، سالم‌تر غذا خواهید خورد و همه این‌ها باعث می‌شود ظاهر بهتری پیدا کنید.

برای سالم بودن، صادق باشید

یادتان باشد، دروغ‌تان چه مصلحتی باشد، چه اغراق کردن یک چیز یا چه یک دروغ کامل درست و حسابی، هرچه که باشد یک دروغ است.

خیلی وقت‌ها نمی‌فهمیم که چیز ساده‌ای مثل انتخاب کلماتی که بر زبان می‌آوریم، می‌تواند باعث مریض شدن ما شود اما حقیقت دارد. دروغ زندگی و سلامتی شما را بر هم می‌زند اما حقیقت بدن و روحتان را تقویت می‌کند.

پس اجازه ندهید که ترس بر رفتارهای شما و انتخاب کلماتی که بر زبان می‌آورید، مستولی شود زیرا سلامت روحی و جسمی‌تان را به خطر خواهید انداخت. دروغ شما را به بند می‌کشد ولی حقیقت آزاد و رهایتان می‌سازد.


کلیدواژه ها:
[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 11:3 صبح ] [ جواد صفری (83) ]

اساتیددانشکدهدانشجویان

فکر کردم شاید دوست داشته باشید کلیپ هایی که تو دومین مجمع عمومی کانون دانش آموختگان دانشکده پخش شد رو دانلود کنید. به همین خاطر با دو فرمت WMV و 3GP گذاشتمشون تا حجمشون کمتر باشه:

3GP: اساتید - 3 مگابایت          دانشکده - 5.5 مگابایت          دانشجویان - 4 مگابایت

WMV: اساتید - 17 مگابایت          دانشکده - 50 مگابایت          دانشجویان - 18 مگابایت


کسب رتبه دوم حفظ 20 جزء توسط دانشجوی دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم مشهد

جناب آقای مجتبی فردفانی دانشجوی ورودی 89 دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، تنها راه یافته به مرحله کشوری در سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ، قرائت،‌ ترتیل و مفاهیم قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است که موفق به کسب رتبه دوم در رشته حفظ 20 جزء این دوره از مسابقات شده است.
فردفانی در این دوره از مسابقات که در استان مازندران در تاریخ های نهم تا چهاردم بهمن ماه برگزار شد، در مرحله مقدماتی با اختلاف  5 نمره با نفر دوم، رتبه اول را به دست آورده بود و در مرحله فینال با رقابتی سخت با دیگر رقبا حائز رتبه دوم شد.
گفتنی است 7 نفر از متسابقین اعزامی از استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه های دوم تا چهارم این دوره از مسابقات گردیدند که مراسم استقبال از ایشان شب گذشته با حضور مسئولین استانی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.


کلیدواژه ها: مسابقات قرآن(4)،

[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 7:25 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

در حاشیه برگزاری تجلیل از دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد صورت گرفت:

برگزاری دومین مجمع عمومی کانون دانش آموختگان

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 88 و دومین مجمع عمومی کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد با حضور استاد سیدمرتضی سادات فاطمی، حجت الاسلام زارع مهرجردی ریاست دانشکده، حجت الاسلام گرایلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، اساتید، دانشجویان ورودی 88 و برخی از دانش آموختگان این دانشکده برگزار شد.

طلیعه این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط استاد سیدمرتضی سادات فاطمی، نفر اول نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و دارای نشان دولتی درجه یک فرهنگ و هنر و از اساتید پیش کسوت این دانشکده و صدر الحفاظ آستان قدس رضوی، آغاز شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین زارع مهرجردی ریاست دانشکده پس از خیر مقدم به حاضرین و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه به ایراد سخنرانی در خصوص ایام الله دهه فجر پرداخت.

سپس نماهنگی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)در جمع قاریان قرآن کریم در خصوص اهمیت حفظ و تدبر در قرآن کریم به نمایش در آمد.

سیدرسول سید حسینی دبیر نخستین کانون دانش آموختگان در ادامه به ارائه گزارش اهم فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر اشاره نمود و سپس کلیپی از خاطرات اساتید و تغییر و تحولات دانشکده از سال 82 تا کنون پخش شد.

از دیگر برنامه های این مجمع،  انتخابات دومین مجمع بود که از بین 10 نفر کاندیدا؛ آقایان سیدرسول سیدحسینی، سجاد رحیمی، محمدرضا مرزعی فراهانی،‌ ابوالفضل کاظمی و خانم ملیحه سادات مهدوی حائز بیشترین رأی و منتخب دانش آموختگان شدند.

ضمناً در خلال این برنامه از آقای محمود نجفی جوان از دانش آموختگان و کارکنان این دانشکده که در سانحه رانندگی در مسیر قم به مشهد در حوالی شهرستان سبزوار مصدوم شده و هم اینک در بیمارستان امداد این شهرستان بستری است یاد و حضار با قرائت حمد شفاء جهت سلامتی ایشان دعا نمودند.

در خلال این مراسم دانشجویان ورودی 88 با قرائت تعهد نامه دانش آموختگی با اهداء لوح یادبود تقدیر شد
در پایان این مراسم وبلاگ دانش آموختگان دانشکده (رضویون) به آدرس razavyoon.parsiblog.com رونمایی به عمل آمد.


[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 7:23 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

مراسم مجمع دانش آموختگان خیلی مراسم خوبی بود بحمدالله.

تقدیر و تشکر می کنم از عزیزانی که مسبب این امر شدند.

خیلی خوش گذشت یادآوری دوران خوبی بود جای دوست عزیزمون مرحوم مجتبی رودی خالی بود.

البته به علت خبر ناگوار حادثه رانندگی آقای نجفی، و ناخوش احوال بودن دوست خوبمون جواد خسروی متاثر شدیم، انشاالله هرچه زودتر بهبود یابند.

قربونش برم امام رضا علیه السلام عنایت فرمود و مدتی افتخار همسایگی اش را توفیق مان نمود. دوستان عمر ما بسیار سریع در حرکت است، پس هرگز جای غفلت و اشتباه نیست....... واقعا چه زود گذشت!!!!!هرچی بیشتر فکر می کنم می بینم بنده خوبی نبودم، بویژه نسبت به عزیزانی که در ارتباط بودم. بنابراین از همه دوستان و اساتید و هرعزیزی که در این مدت توفیق هم نشینی و هم صحبتی اش را داشتم حلالیت می طلبم، امیدوارم از دعای خیر خودتون محرومم نکنید.

هنوز وقت باقیست و هنوز در بهار عمر بسر می بریم...... به داشته ها بیاندیشیم با قوت تمام با کمک امام رضا علیه السلام و توکل بر خداوند متعال به سمت فتح قله ها.   یاعلی


خداوند متعال همه شما را صحت و سلامتی و عافیت عنایت نموده بر شما عمری با برکت و عاقبتی نیکو مقدر فرماید. آمین

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه  و المستشهدین بین یدیه. آمین

 


کلیدواژه ها: lمجمع دانش آموختگان(1)،

[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 5:44 عصر ] [ احمد محمدیان صبحی (86) ]

سلام

یک ایمیل چند روز پیشتر از یکی از دوستانم که خیلی دوستشون دارم (آقای دکتر هادی زینی) به من رسید و در ذیل اون پیام نوشته شده بود «این پیام  زیبا را برای کسانیکه دوست شان داریم ارسال نماییم» گفتم بهتره تو وبلاگ بزارمش

سوگند  به  روز  وقتی  نور می گیرد  و به شب  وقتی آرام  می گیرد که من نه تو را رها  کرد ه‌ام و نه با  تو دشمنی کرده‌ام
( ضحی 1-2)
 افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را به سخره گرفتی.
 (یس 30)
 و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی.
(انعام 4)
و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو  قدرتی نداشته ام
و  مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم  شدی که گمان بردی  خودت بر همه چیز  قدرت داری.
 (یونس 24) 
 
و این در حالی  بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی
و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری 
 (حج 73)
 
پس چون مشکلات از  بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزید چه لرزشی،
گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی .
( احزاب 10)
 تا زمین با  آن فراخی بر تو تنگ آمد  پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری،
پس من به  سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربانترینم در بازگشتن.
 (توبه 118)
 وقتی در تاریکی ها  مرا  به زاری خواندی که اگر تو را برهانم  با من می‌مانی،
تو را از اندوه رهانیدم اما  باز مرا  با دیگری در عشقت شریک کردی
 .(انعام 63-64)
این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و 
رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای.
(اسرا 83)
 
آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟
(سوره شرح 2-3)
غیر از من  خدایی که برایت خدایی کرده است ؟
(اعراف 59)
  پس کجا می روی؟
(تکویر26)
  
پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟
(مرسلات 50)
 چه چیز جز بخشندگی ام  باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟
(انفطار 6)
 
مرا  به یاد می آوری ؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها را  در  آسمان پهن کنند
و ابرها را پاره پاره  به هم فشرده می کنم
تا  قطره ای باران از  خلال آن ها بیرون آید و به خواست من  به تو اصابت کند تا  تو فقط  لبخند بزنی،
و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود.
  (روم 48)
من همانم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد ، و در شب روحت را  در خواب به تمامی بازمی ستانم 
تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار   ادامه می دهم.
 (انعام  60)
 من همانم که وقتی می ترسی به تو امنیت می‌دهم.
 (قریش 4)
برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگر با هم باشیم.
 (فجر 27-28)
 
تا یک بار دیگه دوست داشتن همدیگر را تجربه کنیم.

 (مائده 54)

سلامتی آقای محمود نجفی جوان صلوات: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


کلیدواژه ها: خداوند(5)،

[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 6:47 عصر ] [ هادی فرخنده نژاد (82) ]

10سال پیش بود باهم آشنا شدیم اهل نماز اول وقت خصوصا نماز صبح بود خیلی دوست داشتنی ،خیلی مودب ، شبهای ماه مبارک رمضان قبل از همه بلند می شد سحری بصورت دست جمعی  که دانشکده بهمون میداد رو گرم می کرد دوستان رو از خواب بیدار می کرد و خودش با منصور آرم می شدند ساقی فکر می کرد کسی اونو نمیبینه اما منو مهدی سلگی تا نزدیک سحر معمولاً بیدار بودیم میدیدیم بعضی وقت ها کمکش می کردیم.

سالی گذشت با هم شبا کتابخونه آستان قدس می رفتیم یه خاطره یادم افتاد :

تو کتابخونه قفسه باز درس می خوندیم هردو مشغول مطالعه بودیم که تمام لامپ های سالن خاموش شد متوجه شدم همه کسانیکه اومده بودن برا مطالعه رفته بودن یعنی وقت مطالعه تموم شده بود تنها کسانی که تو سالن بودن من بودمو محمود چهره دوست داشتنی دوران دانشجوییم ؛ منو مسئولین سالن محترمانه بیرون کردن اما مگه محمود بیرون میومد بهش گفتم فلانی در خوابگاه رو بستن بلند شو الان اونجاهم راهمون نمیدن به خودش اومد گفت راست میگیاو...

ما خوبیهای آدمای خوب رو فراموش نکرده ایم

از وقتی که تصادف کرده خیلی  نگران وناراحتم ،دوستان امشب همه برای سلامتی محمود دو رکعت نماز می خوانیم و هدیه می کنیم به پیشگاه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و حوائج رو جهت برآورده شدن حواله می کنیم   به پیشگاه مقدس امام رضا(ع) فکر کنم نتیجه بگیریم.

امام رضا (ع) واسطه بین ما و خداست کمک میکنه ، با امید به خدا حالش خوب میشه

 


کلیدواژه ها:
[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 10:19 صبح ] [ سجاد نیازی (81) ]

 

قایقی خواهم ساخت، 
خواهم انداخت به آب. 
دور خواهم شد از این خاک غریب 
که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه‌ی عشق 
قهرمانان را بیدار کند.
 

 

ادامه مطلب...

کلیدواژه ها:

به یاد دوست عزیزمان محمود نجفی جوان که بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته و محتاج دعای شما عزیزان میباشد.

بار الها عاجزانه از تو میخواهیم و همه با هم دست به دعا بر میداریم که انشاا.. هرچه زودتر سلامتی کامل را برای دوست عزیزمان به ارمغان آوری

آمین یا رب العالمین

 


کلیدواژه ها:
<   1   2   3   >  
درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 286
کل بازدیدها: 2417669
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه