سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

در پی حادثه تلخ و خونین امروز در منا که طی آن صدها نفر از زائران و حجاج بیت الله الحرام به خاک و خون کشیده شدند ، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با صدور پیامی ، ضمن عرض تسلیت همدردی خود را با خانواده های بازماندگان و مصدومان این حادثه اعلام نمود.

متن پیام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بدین شرح می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم
« و مَن یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله) نساء / 100) »
در حالی که مسلمانان امروز بعد از اقامه نماز عید قربان و ذبح قربانی، حلاوت این روز سعید را که آمیخته است با عطر طواف خانه عبودیت و سجده به درگاه رحمانیت ، می چشیدند ، متأسفانه اعلام خبر حادثه تلخ و ناگواری به جامعه مسلمانان جهان ، کام همگان را تلخ کرد.
حادثه درگذشت بیش از هزار نفر از حجاجی که آمده بودند تا غبار از روح و جان خود بزدایند و آماده بودند تا از شیطان رجیم و نفس انسانی برائت جویند، جامعه اسلامی و به خصوص کشورهای اسلامی در منطقه را در شوکی عمیق فرو برد.

با توجه به اعلام رسمی مینی بر این که بیش از 100 نفر از جانباختگان این حادثه ایرانی بودند ، تلخی این واقعه برای ایرانیان دو چندان و موجب اندوه و غم بیش از پیش رهبر معظم انقلاب ، جامعه قرآنیان ، مسئولین و همچنین مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی شد.
خانواده های داغدار این عزیزان که تا قبل از این حادثه چشم به راه آمدن مسافرانشان بودند ، بدانند که جانباختگان این حادثه پس از طواف خانه معبود و سعی صفا و مروه در مکانی مقدس و با لباسی پاک به سوی حق شتافتند که این نشانگر مقام و مرتبه بالای این عزیزان در نزد پروردگار و سعادت و فضیلت اخروی آنان است.
اما تلخی این حادثه نباید ما را از مسبب و مقصر اصلی آن غافل نماید. این حادثه و حوادث اخیرقطعا حاصل بی نظمی ها و عدم ثبات مدیریتی مسئولین کشور عربستان سعودی در راستای ایجاد امنیت زائرین است. به وقوع پیوستن این حادثه در کشوری که خود را خادم زائرین بیت الله الحرام میداند و مدعی ایجاد نظم و ثبات درمنطقه است ، جای بسی تأمل و درنگ دارد.
آنان که با حمایت کوکورانه ازدولت های مستکبر منطقه و تروریست های داعش و تکفیری مردم بی گناه و مظلوم در یمن ،عراق و سوریه را به خاک و خون می کشند ، حال خود باید پاسخگوی این بی ثباتی و بی نظمی و خون های بیگناهی که در کشورشان ریخته شده باشند.
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت ده ها ایرانی در حادثه تلخ منا ،به محضر شریف حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، جامعه قرآنی کشور و خانواده های داغدار و صبور این عزیزان ، برائت خود را از مسببین و مقصرین این واقعه اعلام نموده و پی گیری مجدانه در راستای خدمات رسانی مطلوب به مصدومان و احقاق حقوق خانواده های جانباختگان را از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران خواستار است.
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
دوم مهر سال یک هزار و سیصد و نود و چهار


درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 146
کل بازدیدها: 2417074
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه