سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روز، یک حدیث
تلاوت برگزیده
تلاوت برگزیده
ابراهیم عقیلی
ورودی 94


سورۀ انعام | آیه 59
به همراه تحلیل استاد ابوالقاسمی


بارگذاری

-----------------------------------------------
تلاوتهای مورد علاقتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید. البته تلاوتهای اساتید
و دانشجوهای خودمون اولویت داره.


.:: بایگانی تلاوت ها ::.
تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
-----------------------------------------------
تصاویر خاطره انگیزتون رو به
razavyoon@chmail.ir
ارسال کنید تا تو این بخش قرار بگیره.

علیرضا پناهیان

چهارشنبه| 92.3.22 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی، حجت الاسلام و السلمین علیرضا پناهیان، در اولین سخنرانی خود پس از بیانات امروز مهم مقام معظم رهبری، در جشن میلاد امام حسین(ع) در ورزشگاه حیدرنیا که به همت حامیان دکتر جلیلی در تهران برگزار شده بود، مطالب مهمی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد.

اهم مطالب مطرح شده را در ادامه می خوانید:


  • ما آمده‌ایم چراغ‌های سبز به دشمن را خاموش کنیم تا از امنیت، استقلال، آزادی، رفاه، آرامش و آبادانی کشورمان دفاع کنیم./ اگر کسانی که اهل سازش هستند سرکار بیایند، فقر و بحران‌های اقتصادی بیشتر خواهد شد، چون دشمن به چیزی کمتر از نابودی ما رضایت نمی‌دهد./ آنها که اهل سازش هستند، باید بگویند چرا در زمان آنها تورم 49% در کشور ایجاد شد؟
  • جریان منحوس نهضت آزادی و سیاسیون سازشگر با نشان دادن چراغ سبز به غربیها موجب تحمیل جنگ به این ملت شدند. ولی هزین? آن را پابرهنه‌ها تحمل کردند؛ به جبهه رفتند و مجروج شدند و کشته دادند. ما اجازه نمیدهیم امروز سران سازش بحرانهای اقتصادی را به کشور تحمیل کنند و مردم مجبور به پرداخت هزین? آن و تحمل فقر بشوند.

  • مقاومت و شخص آقای دکتر جلیلی در این انتخابات مظلوم واقع شدند./ این دروغ بزرگی است که ما بخاطر مقاومت تحریم شدیم. / یکی از دلایل افزایش تحریم ها این است که سیاستمدارانی از داخل چند سالی است که به دشمن چراغ سبز نشان می دهند. /اگر به گوش مستکبران برسد که سازشکاران در ایران رأی آورده‌اند، تحریم‌ها شدیدتر و بحران اقصادی بیشتر خواهد شد.
  • اگر ما از هسته‌ای کوتاه بیاییم، پس‌فردا باید درچاه‌های نفت را ببندیم، روز بعدش کارخانه‌ها تعطیل کنیم، و روز بعدش تروریست‌هایی که درسوریه جنایت می‌کنند، به کشور راه بدهیم تا به نوامیس ما تجاوز بکنند. ما به رئیس‌جمهوری رأی می‌دهیم که از همه محکمتر شعار مقاومت سر داده است./ جلیلی هیچگاه در برابر آمریکا و استکبار کوتاه نخواهد آمد.
  • از ایرانیان خارج از کشور خبر می‌رسد که موجی از حمایت دکتر جلیلی در میان دانشجویان ایجاد شده است. چون تنها گفتمان مقاومت است که مای? افتخار ایرانیان در سراسر جهان است.
  • دشمنان ما انتخاب جلیلی را یک فاجعه اعلام کرده‌اند. ما می‌خوهیم انتخاب ما برای آمریکا و اسرائیل یک فاجعه باشد./ امروز هریک رای به آقای دکتر جلیلی مشتی بر دهان دشمن است.
  • شما مردم حزب الله یک روز وقت دارید که اگر کسی نگران وضعیت اقتصادی کشور و به فکر معیشت است، او را راهنمایی کنید که به نامزد گفتمان مقاومت رای دهد. چون تنها با مقاومت وضعیت اقتصادی بهتر می‌شود.
  • هر یک از شما باید به عدد انگشتان دست خود رأی دوستانی که ابهام دارند را به سوی نامزد مقاومت هدایت کند. شما برای اینکار 24 ساعت بیشتر وقت ندارید.
  • سخنرانی کامل امروز مقام معظم رهبری از سیما را حتما به دقت گوش کنید.

منبع: بیان معنوی


کلیدواژه ها:
درباره ی وبلاگ
رضویّون -  دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد، در سال 1389 تأسیس گردید. این وبلاگ وابسته به این کانون، و محلی است برای هم افزایی فعالیت ها و ایده های قرآنی. ان شاء الله بتوانیم قدمی مؤثر در راه ترویج «انس با قرآن کریم» برداریم.

رضویون در آپارات

ثبت نام نویسندگی وبلاگ رضویّون

حقیقت این است که ما هنوز خیلی از قرآن دوریم...

کد نمادِ ما
ذکر امروز
دانشکده ها
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

قرآن و زندگی - وبلاگ شخصی استاد عظیم پور

انجمن علمی دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود

فاطر - بسیج دانشجویی دانشکده علوم و فنون قرآن تهران

ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای
بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان
مسجد نما
مدرسه نما
جامع الاحادیث
پایگاه اطلاعرسانی مداح اهل بیت (ع) حسن نجف زاده
اسلام کوئست
مؤسسه فرهنگی بیان هدایت نور
طرحی برای فردا
روشنگری
آمار بازدید
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 2416623
موسیقی وبلاگ
ایران رمان

ابزار هدایت به بالای صفحه